sobota, 10 czerwca 2017

Czerwone sandały na szpilce, czarna koszula i jeansowa spódnica.

Moje włosy są już na tyle długie, że tylko fale mogą je zdyscyplinować. Niestety fryzjer, którego uwielbiam i odwiedzam już od kilku dobrych lat, ma ostatnio takie terminy, że może mnie przyjąć dopiero w połowie lipca. W takim wypadku skorzystam pewnie z jakiegoś fryzjera w galerii, przez którą codziennie chodzę do pracy.

Ta stylizacja powstała dokładnie 2 dni po ślubie, akurat, gdy rozwoziliśmy ciasta po swoich miejscach pracy. Na twarzy wyglądam na zmęczoną, nie ma się co dziwić po dwóch dniach tak cudownych uroczystości. Nie miałam również głowy do szykowania. Ubrałam jeansową spódniczkę, która pojawiła się już na blogu w połączeniu z czerwoną bluzką. Tym razem postawiłam na czarną, luźną koszulę z bonprix, tego dnia był delikatny wiatr, który uniemożliwił odkrywanie ramion. Największym hitem, który chce Wam pokazać, są moje nowe sandały na szpilce z assenta.pl. Ich soczysty kolor nadaje świetnego kontrastu, a mimo wysokiej szpilki są bardzo wygodne. Przetańczyłam w nich całe poprawiny. Stylizację poprawinową znajdziecie na moim instagramie, gdzie pojawiłam się również w sukni ślubnej. To właśnie na instagramie spędzałam najwięcej czasu przez ostatni tydzień. Klasycznie set kończy mała torebka na ramię, tym razem lakierowana Armani Jeans z nucelle. W takich mocnych kolorach czuję się zdecydowanie lepiej. Pastele chyba nie są dla mnie. Z racji, że uwielbiam zegarki to pozwoliłam sobie zrobić mały prezent ślubny w postaci nowego zegarka z lorus

Dziękuję za tyle ciepłych słów i życzeń ślubnych, które otrzymaliśmy od Was na facebook i instagramie. Jestem wręcz dumna, że udało nam się wspólnie we dwoje przygotować tak cudowną ceremonię i wesele. Pod koniec było już stresująco, tym bardziej że jeszcze zajmowaliśmy się kupnem auta - ale się udało! Piękny czas przygotowań minął, a nam pozostaje cieszyć się sobą. Planować dalsze życie i przede wszystkim "miesiąc miodowy, którego już nie mogę się doczekać. 
torebka armani, armani jeans, jeansowa spódnica, sandały na szpilce, czerwone szpilki, czerwone sandały na szpilce, koszula bonrpix, bonprix, zegarek na pasku lorus, zegarek lorus, poznań,


torebka armani, armani jeans, jeansowa spódnica, sandały na szpilce, czerwone szpilki, czerwone sandały na szpilce, koszula bonrpix, bonprix, zegarek na pasku lorus, zegarek lorus, poznań,

torebka armani, armani jeans, jeansowa spódnica, sandały na szpilce, czerwone szpilki, czerwone sandały na szpilce, koszula bonrpix, bonprix, zegarek na pasku lorus, zegarek lorus, poznań,

torebka armani, armani jeans, jeansowa spódnica, sandały na szpilce, czerwone szpilki, czerwone sandały na szpilce, koszula bonrpix, bonprix, zegarek na pasku lorus, zegarek lorus, poznań,

torebka armani, armani jeans, jeansowa spódnica, sandały na szpilce, czerwone szpilki, czerwone sandały na szpilce, koszula bonrpix, bonprix, zegarek na pasku lorus, zegarek lorus, poznań,

torebka armani, armani jeans, jeansowa spódnica, sandały na szpilce, czerwone szpilki, czerwone sandały na szpilce, koszula bonrpix, bonprix, zegarek na pasku lorus, zegarek lorus, poznań,

torebka armani, armani jeans, jeansowa spódnica, sandały na szpilce, czerwone szpilki, czerwone sandały na szpilce, koszula bonrpix, bonprix, zegarek na pasku lorus, zegarek lorus, poznań,

torebka armani, armani jeans, jeansowa spódnica, sandały na szpilce, czerwone szpilki, czerwone sandały na szpilce, koszula bonrpix, bonprix, zegarek na pasku lorus, zegarek lorus, poznań,

torebka armani, armani jeans, jeansowa spódnica, sandały na szpilce, czerwone szpilki, czerwone sandały na szpilce, koszula bonrpix, bonprix, zegarek na pasku lorus, zegarek lorus, poznań,
| koszula - bonprix, spódnica - lee cooper, buty - assenta.pl, torebka - nucelle, zegarek - lorus |
Instagram

66 komentarzy:

  1. Buty marzenie. ..cuudowne😍😍😍😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty marzenie. ..cuudowne😍😍😍😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne buty!

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci w tej stylizacji.Nie widać po Tobie zmęczenia,a wręcz przeciwnie-wyglądasz kwitnąco :) Wszystkiego dobrego i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze zamaskowałam zmęczenie :) hihi! Dziękujemy :*

      Usuń
  5. Great look dear!!

    https://lifella2.blogspot.com INTERNATIONAL GIVEAWAY ON MY BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz! Sandałki skradły moje serce. ;) Poza tym, do twarzy Ci w falach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Miałaś przepiękną suknię <3
    A na Twojej twarzy wcale nie widać tego całego zmęczenia ;)
    Bardzo podobają mi się te czerwone buciki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja! Boskie sandałki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne buty! Widziałem twoja metamorfoze i to jak schudłaś gratulacje! Zapraszam do mnie również na post odnośnie mojej metamorfozy http://flarri.blogspot.com/2017/06/metamorfoza.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Always love denim when it's nice weather! :)

    Love the red heels too! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne sandałki :D zakochałam się !

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się tego typu sandały, ale chyba nie umiałabym w nich chodzić :( :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam podobne i faktycznie źle się w nich chodziło. Te są jednak mega wyprofilowane :)

      Usuń
  13. Świetny zestawik! I przyjmij ode mnie najserdeczniejsze życzenia wszystkiego naj naj najlepszego na nowej drodze życia <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Znakomicie, całość bardzo mi się podoba <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zestaw! Ta spódnica się pięknie prezentuje :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  16. poluje właśnie na takie! świetnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kobieta
    Świetna stylizacja
    Nic dodać nic ująć
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne buty, a cały zestaw bardzo stylowy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacja. Wszystko pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny look, te sandałki dodają dużego uroku całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz świetnie, jak zawsze zresztą ;*
    piękne sandałki!
    serdeczne życzenia wszystkiego, co najpiękniejsze na tej nowej, wspólnej drodze ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. SUPER SUPER SUPER you are a great model:)
    Regards.
    Walkindiscount.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealna figura :) Wspaniale wyglądasz w tej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Boskie buty! :) Ciekawe czy by mi było w nich wygodnie? hm... :D

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Seksowne buciki, piękne nogi, długie włosy i widać szczęscie ! Super wyglądasz ! Gratuluję i życzę samych powodzeń na wspólnej drodze!

    OdpowiedzUsuń
  26. nam do ślubu zostało jeszcze 2 miesiące, przygotowań nie ma końca, ale zdecydowanie to najlepszy czas :)
    najlepsze życzenia dla Was na nowej drodze :)

    ps. pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiękne są te szpilki ;) świetnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zestawienie, wszystko idealnie dobrałaś, a pazurki jakie piękne. :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz. Buciki i paznokcie suuuper. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny zestaw! Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudownie wyglądasz :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :*
    http://qwxzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz świetnie! Szczególnie do gustu przypadły mi buty - są fenomenalne!
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. pieknie wyglądasz ;) super stylizacja ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześlicznie wyglądasz, sandałki są niesamowite, uwielbiam takie mocne akcenty <3
    Świetna sesja !!

    Pozdrawiam ;)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ładna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne są te szpileczki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne szpilki, wyglądasz na mega szczęśliwą! Jest i obrączka więc wszyskiego najlepszego na Nowej Drodze Życia :) mam nadzieję że ślub i wesele mieliście magiczne <3 www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow! Cudowne sandałki :* pięknie wyglądasz :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  39. szpilki sa genialne !!
    nie mozna oderwac wzroku !
    http://www.filozofgosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. gratuluję i życzę dużo szczęścia i miłości :*
    stylizacja świetna, koszula mnie urzekła :3 a szpilka przykuwają uwagę *.*
    zegarek również mi się podoba ;)
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/to-twoja-wina.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie wyglądasz, bardzo ładna stylizacja, mega sandałki :*
    Wszystkiego najlepszego, samych cudownych chwil w życiu :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !